CWT:n monikanavainen liikematkatoimisto palvelee matkailijaa verkossa ja mobiilisovelluksena.

Bisnes

CWT investoi liikematkustajan moderneihin palveluihin

01.03.2018

Carlson Wagonlit Travelissa (CWT) luodaan nyt ensimmäistä todella digitaalista liikematkatoimistoa, joka yhdistää parhaat osaajat ja teknologian sekä tarjoaa saumattoman, monikanavaisen palvelukokonaisuuden. Tämä näkyy uusina, käyttäjäystävällisinä digiratkaisuina matkustajille ja matkahallinnolle.


Uusi liikematkustajasukupolvi on astunut työmarkkinoille ja sen edustajilla on hyvin selkeä näkemys siitä, millainen varauskokemuksen tulisi olla. He ovat varanneet jo vuosia itse kaikki omat vapaa-ajanmatkansa eivätkä ymmärrä, miksi liikematkojen varaamisen pitäisi poiketa tästä. Kaikki on oltava saatavilla aina, juuri nyt.

– Liikematkustajan tarpeisiin tehdäänkin CWT:ssä mittavia investointeja, kärkenä CWT To Go™ -mobiilisovellus varausalustoineen, kertoo CWT:n Pohjoismaiden myynnistä vastaava johtaja Jari Oinonen.

– Se on ladatuin liikematkasovellus ja sen käyttäjätyytyväisyys on huippuluokkaa. Suomessakin se löytyy jo yli 25 000 matkustajan älylaitteesta. Mobiilisovelluksesta voi jo varata hotelleja ja pian myös lentoja. Seuraavaksi sovellukseen tulevat viestit poikkeustilanteista. 


Hotellivaraaminen ei ole koskaan ollut näin helppoa

RoomIt by CWT innovoi ensiluokkaisia ratkaisuja hotellipalveluihin ja laajentaa CWT:n maailmanlaajuista hotellitarjontaa entisestäänkin. Tällä hetkellä CWT:n kautta on varattavissa yli 680 000 hotellia, ja RoomIT Rates -ohjelma tarjoaa erittäin kilpailukykyiset hinnat kaikkialla maailmassa. Hotellitarjonnassa on jo perinteisten jakelukanavien ohella myös Booking.comin ja Expedian majoitusvaihtoehdot. Jatkuvasti kehittyvillä järjestelmillään CWT haluaa tarjota täyden hyödyn niin matkustusasioista vastaaville päättäjille kuin matkustajille. Hyvä sisältö on tärkeää, mutta vähintään yhtä tärkeää on se, että sisältö on myös helposti käytettävissä, missä ja milloin tahansa. Yrityksen kannalta tämä vähentää ohivarauksia ja parantaa matkustussäännön noudattamista, Oinonen muistuttaa.

CWT:n asiakkaat täyttävät lähes 200 Boeing 747 -lentokonetta ja noin 100 000 hotellihuonetta vuoden jokaisena päivänä. Lisäksi järjestämme 95 eri tapahtumaa tai kokousta päivittäin. CWT:läisiä on yli 18 000 lähes 150 maassa, ja vuonna 2016 myyntivolyymimme oli 19,5 miljardia euroa.

www.carlsonwagonlit.fi

Carlson Wagonlift Travel

CWT on liikematkatoimistosi kaikkialla maailmassa. Yritykset, organisaatiot ja julkishallinto luottavat meihin. Me autamme ihmisiä kohtaamaan toisensa. Yhdistämällä ammattilaisten osaamisen parhaaseen teknologiaan tarjoamme saumattoman, personoidun ja täydellisesti integroidun palvelukokemuksen.
Yrityksen verkkosivut