Kuva: Mikael Ahlfors

Kuluttajalle

FINE antaa neuvontaa ja ratkaisusuosituksia vakuutus-, pankki- ja sijoitusasioissa

09.12.2019

FINE edistää asiakkaiden oikeuksien toteutumista ja finanssialan hyvien käytänteiden kehittymistä. FINEn toiminta perustuu Finanssivalvonnan, Kilpailu- ja kuluttajaviraston ja Finanssiala ry:n väliseen sopimukseen. Asiointi kanssamme on maksutonta.

Neuvomme monissa asioissa, esimerkiksi:

  • Vakuutusten korvauspäätökset, mitä korvataan ja mitä ei, korvauksien määrä, sopimusten voimassaolo ja päättyminen.
  • Vastuu maksukorttien väärinkäytöstä, pankkien luottoasiat, erimielisyydet pankkiasioiden hoidossa.
  • Sijoitusneuvonnan laatu, kaupankäynnin ongelmat.


"Annamme 25 osaavan asiantuntijan voimin neuvontaa vakuutus-, pankki- ja sijoitusasioihin liittyvissä ongelmatilanteissa. Ratkomme myös asiakkaan ja palveluntarjoajan välisiä riitoja näissä asioissa. Toimintamme on riippumatonta ja puolueetonta. Jos sinulla on ongelma tai kysymys, nopein tapa selvittää se on soittaa meille. Vastaamme vuosittain 8 000 yhteydenottoon, joista suurin osa selviää heti puhelinkeskustelun aikana." 

Toimitusjohtaja Elli Reunanen, FINE Vakuutus- ja rahoitusneuvonta

Fine

Asiakaspalvelumme palvelee maanantaista torstaihin klo 10 - 16, 09 6850 120
Yrityksen verkkosivut