AAVI® Technologies puhdistaa ilmaa luontoa säästäen myös teollisuuden tuotantotiloissa.

Bisnes

Puhdasta ilmaa ekologisesti

15.02.2018

Suomalaiselle ilmanpuhdistusteknologiaa valmistavalle AAVI® Technologies -yritykselle ihmisten elämänlaadun parantaminen on avainasemassa yrityksen vastuullisajattelussa. 


Kaikilla on oikeus puhtaaseen sisäilmaan, me teemme sen mahdolliseksi, kertoo yrityksen markkinoinnista vastaava Merja Ruuska.

– Maailmassa on miljoonia ihmisiä, jotka kärsivät saasteista ja huonosta sisäilmasta. Meille on tärkeää, että pystymme parantamaan ihmisten hyvinvointia ja edesauttamaan parempien elinolojen syntymisessä, Ruuska jatkaa. 


Maailmassa on miljoonia ihmisiä, jotka kärsivät saasteista ja huonosta sisäilmasta. Meille on tärkeää, että pystymme parantamaan ihmisten hyvinvointia.


Ihmiset tarvitsevat puhdasta ilmaa hengittääkseen kotiensa lisäksi työpaikoilla ja AAVI®:n teknologiaa voidaan hyödyntää jopa teollisuuden päästöjen puhdistamiseen.

– Laitteemme soveltuvat puhdistamaan sisäilmaa kustannustehokkaasti esimerkiksi teollisuuden tuotantotiloissa, jolloin työntekijöille tarjotaan puhtaampaa hengitysilmaa ja mukavammat työolot, Ruuska sanoo. 

Vastuullisuus tarkoittaa AAVI®:lle myös mahdollisimman ekologisia tuotteita. Käytetyn sähköisen puhdistusteknologian ansiosta laitteet toimivat ilman vaihdettavia suodattimia ja näin niistä syntyvä jäte on viety minimiin. 

Kierrätys ja ekologisuus on nousussa lähes kaikkialla ja tämä luo mahdollisuuksia myös suomalaisille yrityksille. Monissa maissa ollaan herätty päästöongelmiin ja lakeja on tiukennettu ja tähän AAVI®:lla on tarjota ratkaisuja.

Teksti: Pia Heikkilä


www.aavi-tech.com



Aavi Technologies

AAVI Technologies Oy haastaa perinteisen ilmanpuhdistamisen tehokkuudellaan, kestävyydellään ja joustavuudellaan. AAVI on kasvava huipputeknologian yritys, joka tarjoaa suodattimetta toimivan ratkaisun monille käyttöalueille sisäilmanpuhdistuksesta teollisuuspäästöjen hallintaan.
Yrityksen verkkosivut
kampanjan etusivulle

Editor Helsinki

Olemme tarinoineet sisältömarkkinoinnin parissa jo vuodesta 2008 lähtien ja vuosi vuodelta se onkin kasvattanut suosiotaan markkinoijien parissa. 

Haluatko oman artikkelisi tai kampanjasi sivustollemme tai painettuun julkaisuun?

Kysy lisää