Tuotenimi ORIVESI//NOKIA sisältää lupauksen 100 % suomalaisesta tuotannosta ja materiaaleista. Tällaisen prosessin tuloksena syntyi muun muassa Karhu-oluen kuluttajille suunnattu mallisto, joka kudotaan Orivedelllä ja ommellaan Nokialla.

Bisnes

Q-VIO kotimaisen tuotannon puolesta

13.02.2018

Give Away -tuote, liikelahja tai brändituote. Mikä tahansa tuote, joka liitetään osaksi brändiä kuvastaa yrityksen valitsemaa arvomaailmaa ja laatua. 

Q-VIO Branding Oy suunnittelee ja valmistaa yrityksille kampanja- ja liikelahoja sekä työvaatemallistoja. 

– Meillä on pitkäaikaiset alihankkijaverkostot niin Kaukoidässä kuin Euroopassakin. Olemme tehneet vuosien ajan määrätietoisesti töitä löytääksemme verkostoomme myös suomalaisia käsityöläisiä ja osaajia, joiden avulla siirrämme kotimaisen osaamisen tuotteina asiakkaittemme käyttöön, toimitusjohtaja Eira Hovi kertoo. 

Näin syntyi tuotenimi ORIVESI//NOKIA, joka sisältää lupauksen 100 % suomalaisesta tuotannosta ja materiaaleista. 

– Tehtävämme on kaivaa esiin se huikea osaaminen, mitä maastamme löytyy ja yhdistää se asiakkaidemme tarpeeseen. Tällaisen prosessin tuloksena syntyi muun muassa Karhu-oluen kuluttajille suunnattu mallisto, joka kudotaan Orivedelllä ja ommellaan Nokialla. Kuluttajien vastaanotto mallistolle on ollut huikea. Se osoittaa, että suomalaiset arvostavat aitoja asioita, Hovi jatkaa ja muistuttaa: 

– Kun yrityksen arvot halutaan muuttaa vastuullisesti konkreettiseksi kosketuspinnaksi, olemme parhaimmillamme.

Teksti: Mia Heiskanen


Kiinnostuitko? www.qvio.fi 

ja www.orivesinokia.fi, kauppa.karhu.fi


Q-VIO Branding Oy

Lemuntie 3-5 A 3.krs 00510 HELSINKI

+358 (0)10 320 4210

info@qvio.fi


Q-Vio Branding

Q-VIO on syntynyt intohimosta yksityiskohtia kohtaan. Olemme tunnistaneet, että markkinoilla on aina tilaa toimijalle, joka tekee hieman enemmän sen täydellisen lopputuloksen eteen. Meille riittävä ei ole tarpeeksi, vaan haluamme ylittää odotukset joka kerta.
Yrityksen verkkosivut
kampanjan etusivulle

Editor Helsinki

Olemme tarinoineet sisältömarkkinoinnin parissa jo vuodesta 2008 lähtien ja vuosi vuodelta se onkin kasvattanut suosiotaan markkinoijien parissa. 

Haluatko oman artikkelisi tai kampanjasi sivustollemme tai painettuun julkaisuun?

Kysy lisää